Çağrı Merkezinde Akustik

Açık ofis dediğimizde şüphesiz akılımıza ilk gelen, en yüksek hacimdeki çoklu çalışma alanlarında çağrı merkezi alanları gelmektedir. Çağrı merkezlerinde ses kaynağını çalışan kişiler olarak düşünürsek, çoklu ses kaynaklarında akustik düzenlemeyi en verimli yerinde ses yutumu ile sağlamak olacaktır. Bunun için çağrı merkezi masasında kullanılacak olan seperasyon malzemelerin uygun nitelikte olması çok önemlidir. Ses kaynağından çıktıktan sonra dalga boyu şeklinde öncelikle karşı duvara, buradan seken dalga boyu yan duvarlara ve hava ile birlikte yükselerek tavanda yutum sağlamak isteyecektir. Fiziksel olarak bu alanlarda yutuma uygun malzemeler kullanmak doğru noktalarda ses yutumunu sağlayacak ve gürültü faktörünü ortadan kaldıracaktır.

Çağrı merkezi alanlarında konfor unsuru olarak bakılan akustik konusu artık konfor değil zorunluluk olarak istenmekte ve uygulanmaktadır. Gürültü ciddi oranda hem çalışan konforunu etkilemekte hem de müşteriye sunulan hizmet kalitesinin düşmesine sebep olmaktadır. Outsource hizmet veren çağrı merkezlerine giden müşteriler artık kalitenin arttırılması için akustik isteklerle gitmekte ve bunlara çözüm yolları veren müşteri hizmetlerini tercih etmektedirler.
Mekanlara özgü çağrı merkezi çözümleri için lütfen Akustik Uzmanlarımızdan detaylı bilgi alınız.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://www.fales.com.tr/wp-content/uploads/2019/05/2hangi-ürün-2.jpg);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 225px;}
WhatsApp chat